از آنجایی که داده ها به صورت آنلاین جمع آوری شده بودند، شرکت کنندگان به جای ارائه یک امضای کتبی، رضایت خود را به صورت الکترونیکی نشان دادند.
همه شرکت کنندگان رضایت خود را به این ترتیب اعلام کردند و پروتکل توسط هیئت بازبینی نهادی دانشگاه تگزاس تایید شد.
عکسهای زنانی که کفش پاشنه بلند و کف تخت پوشیده بودند از وبسایتهای قابل دسترس عموم در اینترنت دانلود شد (لینکها در صورت درخواست موجود است).
از آنجایی که تفاوتهای فردی در جذابیت فیزیکی به اندازهای بزرگ است که هر گونه تأثیر بین فردی کفشهای پاشنه بلند را بر جذابیت غیرقابل تشخیص نشان میدهد (مثلاً مقایسه جذابیت یک زن با کفشهای تخت با یک زن دیگر با کفش پاشنهدار)، ما از یک طرح درون زنانه استفاده کردیم.
این امر مستلزم یافتن تصاویری در اینترنت از یک زن بود که دو بار عکس گرفته شده است، یک بار با کفش پاشنه بلند و یک بار با کفش تخت. ما همچنین نیاز داشتیم که بتوانیم انحنای کمر زنان را که فقط از پهلو اندازه گیری می شود، مانند عکس های پروفایل، ارزیابی کنیم.
این محدودیت ها منجر به این شد که زنان مشهور منبع ایده آلی از داده ها باشند. مجموعه وسیعی از عکسهای زنان مشهور در اینترنت برای شناسایی دو عکس از هر زن، یک بار پاشنهدار و یک بار با پاشنههای تخت و هر دو در نیمرخ موجود بود. برای هر فرد مشهور، ما اولین تصاویر نمایهای را انتخاب کردیم که با جستجوی گوگل از این زن به ترتیب کفشهای پاشنهدار و صاف ایجاد شد.
ما این روش را برای 15 سلبریتی زن مختلف تکمیل کردیم (لیست در صورت درخواست موجود است)، که در نتیجه یک مجموعه محرک از 30 تصویر حاصل شد.
ما انحنای کمر زنان را با قرار دادن یک ابزار نقاله مجازی (Screen Protractor, Iconico, Inc.) روی یک خط موازی با بالای کمر و یک خط موازی با بالای باسن اندازهگیری کردیم، عملیاتی کردن انحنای کمر که در تنظیمات ارتوپدی بالینی (به عنوان مثال، جورج و همکاران، 2003 را ببینید).
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.